Termeni şi condiţii | Tattooit.ro

Shopping Cart - 0 Item

Nu ai produse in cosul tau de cumparaturi.

Temeni si condiţii

VĂ RUGĂM SĂ CITITI CU ATENTIE TERMENII SI CONDITIILE PREZENTULUI MAGAZIN VIRTUAL SI, IMPLICIT, ALE SITE-ULUI NOSTRU. ORICE COMANDĂ EFECTUATĂ DE CĂTRE DUMNEAVOASTRĂ PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI WEB IMPLICĂ ACCEPTAREA EXPRESĂ A ACESTOR TERMENI. 

 

NOTA: Niciun material cu drepturi de autor, nuditate, violenţă, droguri nu va fi acceptat pentru imprimare. 

Aceşti termeni (“Termeni”) se aplică tuturor utilizatorilor (“Cumpărătorilor”) care folosesc acest website (“Site”), incluzând dar fără a se limita la: utilizarea de produse şi servicii de comandare (“Servicii”) de pe Site, pentru personalizare sau a altor produse tip skin (“Skin-uri” sau “Produse”), comercializate de către tattooit.ro. Orice preluare a conţinutului (integrală sau parţială) în alte scopuri decat în interes personal este sancţionată de legislaţia privind drepturile de proprietate intelectuală. Accesarea şi utilizarea site-ului www.tattooit.ro, reprezintă acceptul dumnevoastră expres pentru utilizarea acestuia, acceptarea prezentelor condiţii de comercializare a produselor şi utilizare a site-ului şi obligaţia dumnevoastră de a respecta întocmai acesti termini şi aceste condiţii. 

Informaţiile oferite în cadrul prezentului site sunt în limba română, fără a exclude prezentarea acestora şi în alte limbi. 

În legătură cu prelucrarea comenzilor plasate de către dumneavoastră, pentru orice eroare survenită în transmiterea de către dumneavoastră a datelor necesare prelucrării comenzii plasate, aveţi la dispozitie adresa de e-mail următoare pentru suportul clienţilor: office@tattooit.ro 

1. Înscrierea dumneavoastră în site. 

11.1 Respectând aceşti Termeni, NU puteţi posta sau obţine următoarele tipuri de materiale folosind Serviciile (“Comanda”): 

* * Orice materiale amenintatoare, obscene, pornografice sau profane, sau orice alt material care ar putea da naştere la orice responsabilitate civilă sau penală conform legislaţiei în vigoare. 

* * Orice material care ar putea încălca drepturile de intimitate, publicitate sau drepturi de autor fără permisiunea proprietarului acestor drepturi şi a persoanelor (sau a părinţilor lor sau tutorii legali, dacă este cazul) care sunt prezentate în material. * * Orice material trimis de la o adresă anonimă sau falsă. 

 

 

DEFINITII: 

Utilizator: orice persoană care vizitează şi/sau interacţionează cu site-ul Tatooit; 

Vânzător: GABLA SERVICE IT S.R.L. cu sediul în Municipiul Bucureşti, Strada M Sebastian, nr 136, bl V91, ap 68, sector 5, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/120/08.01.2015 şi având C.I.F.: RO33949185, nr. telefon: 0740015519, denumită în continuare Tattooit. 

Cumpărător: Orice persoană fizică sau persoană juridică care plasează o comandă în magazinul virtual www.tattooit.ro şi care a acceptat termenii şi condiţiile prezentului contract la distanţă. 

Magazinul on-line Tattooit: pagina web aparţinând Tattooit care se află la adresa www.tattooit.ro, prin intermediul căruia cumpărătorul are acces la informaţii privind produsele oferite spre vânzare de către Tatooit. 

Paginile web includ informaţii sub formă de text, imagini, preţuri, modele(descriere) pentru utilizatori şi consumatori. 

Bunurile: produsele puse la dispoziţia cumpărătorului spre vânzare de către vânzător prin intermediul magazinului virtual Tattooit. 

Comanda On-line: comunicare virtuală dintre vânzător şi cumpărător prin care cumpărătorul îşi manifestă intenţia fermă să achiziţioneze bunuri de la vânzător, pe care acesta din urmă este de acord să i le livreze iar cumpărătorul este de acord să le plătească. Pentru produsele care nu se află în stocul curent de marfă şi care au statusul "disponibil” la comandă, vânzătorul le poate comanda la furnizor, dar timpul de livrare pentru astfel de comenzi depaşeşte termenul normal de livrare de 3 – 5 zile; 

Comandă Confirmată: comanda efectuată online prin intermediul magazinului virtual www.tattooit.ro de către un cumpărător ale cărui date de identificare şi detalii cu privire la comanda sa au fost validate telefonic ca urmare a contactului dintre acesta şi operatorul serviciului suport clienţi Tattooit. 

Orarul de funcţionare al comenzilor: Comenzile pot fi plasate online oricând, dar perioada de procesare a acestora se desfăşoară zilnic în intervalul 10.00 – 18.00. 

Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbătorile legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare. 

Dacă clientul este nou, vânzătorul îşi asumă acceptarea comenzii din partea cumpărătorului în momentul în care există o confirmare telefonică sau prin e-mail, din partea cumpărătorului. 

O data lansată comanda online, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare ulterioară (telefonic sau electronic) precum şi cu modul de operare al vânzătorului. 

Orice comandă confirmată implică vânzătorul şi consumatorul persoană fizică într-un contract la distanţă. Contractul de furnizare de produse încheiat între Tattooit, în calitate de vânzător şi un consumator - cumpărător, în cadrul prezentului sistem de vânzare organizat de către Tattooit, utilizând în mod exclusiv, înainte şi la încheierea acestui contract, tehnica de comunicaţie la distanţă cuprinsă în magazinul virtual; 

Momentul încheierii contractului la distanţă cu persoana fizica, respectiv, al încheierii contractului de vânzare cu persoana juridică, îl constituie momentul primirii de la cumpărător al mesajului de confirmare, în calitate de consumator, referitor la comanda sa plasată în modalitatea anterior descrisă pe site-ul Tattooit. 

 

 

DREPTRURI SI OBLIGATII: 

Vânzătorul pune la dispoziţia cumpărătorului, în mod gratuit, informaţii profesionale cu privire la produsele şi serviciile sale pentru a atinge finalitatea menţionată în comanda online. 

Conţinutul publicat în magazinul virtual, are caracter orientativ şi sunt informaţii despre produsele comercializate de acesta cât şi alte date considerate de Tattooit ca fiind de interes pentru Cumpărători. 

Tattooit este deţinatorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra magazinului virtual, respectiv asupra mărcilor, designului, funcţionalitaţilor site-ului, imagini şi specificatii tehnice. 

Dacă preţurile sau alte informaţii despre produs au fost afişate greşit, ne alocăm dreptul a nu onora comanda şi de a anunţa clientul în legatură cu eroarea intervenită, dacă livrarea nu s-a efectuat. Imaginile produselor sunt afişate în magazinul virtual cu titlul de prezentare. Produsele efectiv comandate pot diferi sub aspectul unor caracteristici (ex. nuanţe de culoare, forme, tehnici de creaţie) de aspectul real al produsului, în funcţie de lotul în care au fost fabricate. 

La solicitarea şi cu acordul consumatorului, Tattooit poate recomanda cumpărătorului achiziţionarea altui produs de o calitate şi la un preţ echivalente cu cele solicitate în prima comandă. Comanda iniţială se consideră anulată la data confirmarii comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul iniţial. 

Preţurile produselor sunt actualizate zilnic. Preţul produsului comandat este cel afişat la data plasării comenzii. 

1.2 În timp ce Tattooit (“Vânzător”) nu este responsabil pentru conţinutul din Comandă, Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a şterge, muta sau edita observaţiile pe care aceasta le consideră abuzive, defăimătoare, obscene sau cu încălcarea dreptului de autor, sau marca înregistrată sau altfel inacceptabile. Vânzătorul poate solicita confirmarea proprietăţii de autor sau marcă de la Cumpărător. Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a suspenda orice livrare de produs personalizat dacă nu primeşte confirmarea solicitată. În cazul în care Vânzătorul nu primeşte nici o 

confirmare sau dacă există în continuare cereri de drepturi de autor sau mărci comerciale privind încălcarea dreptului comunitar, Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a face schimb de informaţii cu organizaţii guvernamentale sau alte părţi terţe. Dacă Cumpărătorul este acuzat de încălcare a drepturilor de autor sau marcă comercială, Vânzătorul va împărtăşi Cumpărătorului informaţiile de contact ale părţii care pretinde orice astfel de încălcări. În caz de dispută, Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a suspenda producţia şi livrarea produsului personalizat în cauză până când disputa a fost rezolvată. Adiţional, Cumpărătorul garantează că renunţă în mod expres la toate drepturile morale şi materiale cu privire la informaţiile comunicate Vânzătorului şi îşi exprimă prin acceptarea prezentelor condiţii, a acordului său ferm pentru editarea, reeditarea şi distribuirea materialelor (imaginilor) trimise de Cumpărător. Vânzătorul nu îşi asuma responsabilitatea pentru conţinutul nici unei Comenzi plasate de către Cumpărător. 

1.3 Drepturi de autor. Vânzătorul se angajează să protejeze drepturile de autor ale ale deţinatorilor acestora. Conform legislaţiei în vigoare, Cumpărătorul trebuie să deţina dreptul de autor sau să obţină anterior plasării comenzii a permisiunii, de la deţinător, de a utiliza orice imagine înainte ca aceasta să fie încărcată sau să devină Comandă către Vânzător. 

În cazul în care apreciaţi că activitatea dumneavoastră a fost copiată într-un mod în care vi se încalcă drepturile de autor, vă rugăm să ne contactaţi la urmatoarea adresa de e-mail: office@tattooit.ro. 

1.4 Utilizarea neautorizată a Materialelor cu drepturi de autor. In cazul în care, cu sau fără ştiinţa, Cumpărătorul include materiale cu drepturi de autor protejate în Comanda şi dacă Vânzătorul descoperă acest lucru, se vor lua urmatoarele măsuri: 

**Procesarea comenzii încetează. ** Vânzătorul vă va informa că aţi efectuat o Comandă neautorizată. ** Vânzătorul nu va rambursa fondurile Cumpărătorului pentru acea Comandă, dar va permite cumpărarea altor produse în valoarea comenzii pe care aţi făcut-o. 


2. Asistenţă Clienţi şi Cerinţe de vârstă 

Cumpărătorul trebuie să fi implinit vârsta de 14 ani pentru a utiliza acest Site. In cazul în care Cumpărătorul, părintele Cumpărătorului sau tutorele legal are întrebari, poate contacta Vânzătorul la office@tattooit.ro. 


3. Materiale cu Drepturi de autor, Software şi Drepturile de Proprietate Intelectuală 

Toate informaţiile, conţinutul, software şi materialele site-ului sunt protejate prin dreptul de autor. Nu puteţi copia sau distribui astfel de materiale fără consimţământul scris al titularului drepturilor de autor. Puteţi folosi aceste materiale pentru uz personal, non-comercial, atât timp cât nu modifica materialele sau elimina orice drept de autor sau alte drepturi de proprietate conţinute în materiale. Desenele şi celelalte nume de marcă din acest Site sunt mărci comerciale sau mărci comerciale Tattooit. Mărcile comerciale ale altor părţi sunt identificate ori de câte ori este posibil şi Vânzătorul recunoaşte drepturile lor. 

Cu privire la responsabilitatile şi conduita, conform art. 8 lit. e) din Legea nr. 365/2002 privind comerţul electronic şi Legea 363/2007 privind combaterea practicior incorecte, vă rugăm să consultaţi legislaţia specifică afişată pe site-ul ANPC, secţiunea "Acte normative". 

Prevederile prezentului contract la distanţă se completează şi cu Legea 365/2002 privind comerţul electronic republicată şi modificată, şi cu OUG 34/2014 privind drepturilor consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii. 


4. Politica de confidenţialitate 

Când creaţi un cont la Vănzător, este nevoie să oferiţi unele informaţii personale, cum ar fi numele, adresa de e-mail şi adresa de corespondenţă. Vânzătorul va proteja şi folosi aceste informaţii după cum se menţionează în politica noastră de confidenţialitate. 


5. Compensaţie 

În calitate de Cumpărător, sunteţi de acord să despăgubiţi, apăraţi şi lăsăţi fără vină Vânzătorul , filialele sale şi subcontractanţii şi toţi ofiţerii lor, directorii, angajaţii, agenţii, licenţe, furnizorii şi orice terţ care furnizează informaţii referitoare la 

produse sau servicii de personalizare şi împotriva tuturor pierderilor, cheltuielilor, daunelor, inclusiv onorariile rezonabile ale avocaţilor, rezultate din orice încălcare a acestor Termeni sau orice activitate legată de contul Cumpărătorului (inclusiv un comportament neglijent sau culpabil) de către Cumpărător sau orice altă persoană care achiziţionează Produse sau accesează Serviciul folosind contul Cumpărătorului. 


6. Creanţe 

Cumpărătorul şi Vânzătorul sunt de acord că orice pretenţii în legatură cu Termenii, produsle si bunurile comercializate prin intermediul site-ului Vânzatorului să se supună legilor României, declarând prin prezentele condiții că - sunt de acord cu jurisdicţia Instanțelor competente de la sediul Vânzătorului. 


7. Export 

Cumpărătorul este responsabil pentru respectarea tuturor legilor locale şi i se cere să se conformeze legilor şi reglementărilor de export ale României atunci când utilizează sau exportă orice bun sau produs/material furnizat prin intermediul Serviciului prestat sau efectuat de către Vânzător. 


8. Disclaimer de garanţii pentru Produse 

Dacă din orice cauză (tehnică, erori software, terţi sau alte cauze nemenţionate) nu vom putea livra Produsul cerut la timp sau deloc, Cumpărătorul va fi notificat. Vânzătorul îşi asuma în totalitate dreptul de a livra sau nu produsul, anunţând în prealabil Cumpărătorul. 


9. Limitarea răspunderii 

ÎN MĂSURA PERMISĂ DE LEGE, ÎN NICI UN CAZ VÂNZĂTORUL NU VA FI RESPONSABIL PENTRU ORICE DAUNE INDIRECTE, ACCIDENTALE, SPECIALE SAU SEMNIFICATIVE REZULTATE DIN UTILIZAREA SAU INCAPACITATEA DE UTILIZARE A SITE-UL SAU SERVICIILOR, DE LA ORICE MODIFICARI ALE SITE-ULUI SAU A SERVICIILOR, SAU DE ACCES NEAUTORIZAT SAU DE DETERIORAREA TRANSMISIILOR SAU DATELOR DUMNEAVOASTRĂ, INCLUSIV, DAR FĂRĂ A SE LIMITA LA 

DAUNE PENTRU PIERDERI DE PROFIT, UTILIZARE, DATE, CHIAR DACĂ VANZATORUL A FOST INFORMAT DE POSIBILITATEA UNOR ASTFEL DE DAUNE. 


10. Preţurile Tattooit.ro 

În ceea ce priveşte Produsele vândute de Tattooit, nu putem confirma preţul unui Produs decât dupa efectuarea Comenzii. În ciuda eforturilor noastre, există posibilitatea ca un numar mic de Produse să afişeze un preţ greşit. Dacă preţul corect al unui Produs este mai mare decât cel afişat, Cumpărătorul va fi contactat sau Comanda va fi anulată, iar Cumpărătorul va primi o notificare a acestui fapt. 


11. Diverse 

11.1 Vânzătorul poate schimba drepturile şi responsabilităţile sale în cadrul acestor Termeni fără să notifice Cumpărătorul, prin intermediul informaţiilor afişate pe site. Toate produsele cumpărate prin intermediul Vânzătorului sunt făcute în temeiul unui contract de transport. Orice produs comandat de către Cumpărator, inclusiv riscul de pierdere sau distrugere a acestor produse sunt transmise Cumpărătorului - în cadrul livrării produselor Vânzătorului cu transportatorul contractat de către acesta. 

11.2 Dacă oricare parte a acestor Termeni este socotită a fi invalidă sau inaplicabilă, atunci prevederea invalidă sau neaplicabilă va fi înlocuită de o dispoziţie valabilă prevazută de legsilaţia în vigoare şi aplicabilă care se potriveşte cel mai îndeaproape intenţiei prevederii originale şi celorlalte Condiţii sau Termeni îşi vor continua valabilitatea. 

11.3 Aceşti Termeni constituie întregul acord între Cumpărător şi Vânzător cu privire la Site, Produse şi Servicii, şi înlocuieşte toate celelalte comunicări, scrise sau orale, cu privire la acest subiect. 


12. Returnarea produselor comandate 

12.1 Conform reglementărilor legale în vigoare, produsele Tattooit NU pot fi returnate sau refuzate după ce au fost comandate de către client şi produse de către 

Tattooit, decât cu plata integrală a transportului şi achitarea costurilor de producţie către persoana desemnată.

12.2 Dreptul de retragere al consumatorului este stabilit prin Art. 10 din O.G.34/2014 privind drepturile consumatorului privind contractele la distanţă 

1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. 

(2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la: 

a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii; 

b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau: 

(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs; 

(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese; 

(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs; 

c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului. 

(3) Părţile contractante îşi îndeplinesc obligaţiile contractuale pe parcursul perioadei de retragere conform prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă. 

12.3 În cazul nesoluționării amiabile a problemelor legate de returnarea produselor, departamentul juridic va lua măsurile necesare, inclusiv acționarea în instanță a clientului care refuză ridicarea/ achitarea/achiziţioanarea produselor comandate şi acceptate, urmare a confirmarii comenzii de către Vânzător. 

12.4 Situațiile în care produsele sunt livrate prezentând erori exclusiv de producție reprezintă excepții, caz în care, pe baza fotografiilor care dovedesc aceasta, pot fi luate măsuri care presupun înlocuirea produsului cu unul identic, însă numai după achitarea de către Cumpărător a produsului inițial şi solicitarea de înlocuire este transmisă în scris, către Vânzător. 

In cazul produselor care contin print sau produselor Personalizate – Conform  O.U.G. nr. 130/2000, Art.10, punctul c – Aceste produse NU se pot returna. Pot surveni modificari in urmatoarele circumstante:

a)     Produsul a suferit deteriorari si a fost primit astfel – in acest caz Tattooit.ro isi asuma defectul de productie, dar NU de transport, si garanteaza refacerea acestuia, in momentul in care se prezinta o dovada vizuala/fizica, fara alte costuri din partea cumparatorului.

b)     Printul produsului este gresit fata de cererea clientului – in acest caz Tattooit.ro isi asuma greseala de productie si garanteaza refacerea acestuia, in momentul in care se prezinta o dovada vizuala/fizica (datele comenzii initiale trebuie sa corespunda cu cererea ulterioara), fara costuri suplimentare  din partea cumparatorului.

c)     Produsul pe care a fost aplicat printul este gresit – in acest caz Tattooit.ro reface comanda conform solicitarii cumparatorului, doar in cazurile in care comanda initiala plasata de comparator corespunde cererilor ulterioare ale acestuia. In cazurile in care cumparatorul a solicitat un produs gresit de la inceput, Tattooit.ro este absolvit de orice greseala de productie – fara obligatia de a reface produsul (decat la solicitarea cumparatorului) sau de a suporta costurile.


12.5 Acceptarea bunurilor 

La prezentarea de către firma de curierat a coletului, vă rugăm să semnați de primire şi să achitați contravaloarea acestuia în mod direct, curierului. Ulterior, puteți desigila coletul şi verifica produsul. 

Cumpărătorul are dreptul să nu accepte bunurile livrate în cazul în care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate în comandă, doar după achitarea coletului către curierul însărcinat cu livrarea. In acest caz, dupa ce Cumpărătorul a achitat prețul produslui, Vânzătorul îşi asumă responsabilitatea aducerii produselor la conformitate, în masura în care Cumpărătorul solicită aceast lucru Vânzătorului. 

De asemenea, consumatorul (persoana fizică) are dreptul de retur a produselor în termen de 10 zile de la achiziționarea acestora. Vă rugăm să accesați condițiile generale de retur disponibile în secțiunea “12. Returnarea produselor” din site-ul Tattooit. 


12.6.Transferul de proprietate 

În cazul plății prin OP sau card, cumpărătorul va intra în proprietatea mărfii după confirmarea plății. 

În cazul livrării bunurilor prin curier, cu plata ramburs, cumpărătorul va intra în proprietatea mărfii şi va avea dreptul să deschidă coletul după semnarea documentului de transport şi efectuarea plății către transportatorul/curierul agreat de Vânzător. 


12.7. Forța majoră 

Forța majoră, (eveniment imprevizibil, incontrolabil şi inevitabil ce afectează derularea contractului), exonerează de răspundere partea care o invocă. 


12.8. Litigii. Legea aplicabilă 

Relaţiile contractuale dintre părţi sunt guvernate de legea română. Orice litigiu care nu poate fi rezolvat pe cale amiabilă va fi trimis spre soluţionare instanţelor competente de la sediul Vânzătorului. 

Cu privire la obligaţia Tattooit , trebuie ca orice consumator să aibă acces la următoarele informaţii OBLIGATORII conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor şi contractele la distanţă: 

„Cerinţe de informare pentru contractele la distanţă şi cele în afara spaţiilor comerciale 

(1) Înainte ca un contract la distanţă sau în afara spaţiilor comerciale sau orice ofertă similară să producă efecte obligatorii asupra consumatorului, profesionistul trebuie să îi furnizeze consumatorului următoarele informaţii în mod clar şi inteligibil: a) principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor, având în vedere mediul de comunicare şi produsele sau serviciile în cauză; b) identitatea profesionistului, cum ar fi denumirea sa comercială; c) adresa poştală la care profesionistul este stabilit, precum şi, în cazul în care există, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de poştă electronică ale acestuia la care poate fi efectiv contactat, pentru a-i permite consumatorului să ia rapid legătura cu profesionistul şi să comunice cu acesta în mod eficient şi, dacă este cazul, adresa poştală şi identitatea profesionistului în numele căruia acţionează; d) în cazul în care este diferită de adresa furnizată în conformitate cu lit. c), adresa poştală a locului în care profesionistul îşi desfăşoară activitatea şi, după caz, adresa poştală a profesionistului în numele căruia acţionează, la care consumatorul poate trimite eventualele reclamaţii; e) preţul total al produselor şi serviciilor cu toate taxele incluse sau, în cazul în care preţul nu poate fi calculat dinainte în mod rezonabil dată fiind natura produselor sau a serviciilor, modalitatea de calcul al preţului şi, după caz, toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele poştale sau de orice altă natură sau, în cazul în care acestea nu pot fi calculate dinainte în mod rezonabil, menţionarea faptului că aceste costuri suplimentare ar putea fi suportate de consumator, inclusiv perioada de valabilitate a ofertei sau a preţurilor. În cazul serviciilor de acces şi conectare la reţele publice de comunicaţii electronice ori de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului se vor menţiona contravaloarea planului tarifar, cu precizarea numărului de minute, a creditului sau a traficului de date inclus, precum şi a condiţiilor de utilizare a acestora, dacă este cazul, extraopţiunile disponibile şi contravaloarea acestora, tarifele pentru apeluri şi pentru minutele ori traficul de date suplimentar, după caz, tariful de conectare sau instalare, cu toate taxele incluse. În cazul unui contract pe durată nedeterminată sau al unui contract care include un abonament, preţul total va include costurile totale pe perioada de facturare. În cazul în care aceste contracte sunt taxate la un tarif fix, preţul total va cuprinde şi costurile lunare totale. În cazul în care costul total nu poate fi calculat dinainte trebuie indicat modul în care se calculează preţul; f) costul de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanţă în vederea încheierii contractului, atunci când este calculat pe baza unui alt tarif decât tariful de bază; g) modalităţile de plată, livrare, executare, data până la care profesionistul se angajează să livreze produsele sau să presteze serviciile şi, după caz, procedura profesionistului de soluţionare a reclamaţiilor; h) în cazul în care există un drept de retragere, condiţiile, termenele şi procedurile de exercitare a dreptului respectiv, în conformitate cu art. 11 alin. (1), precum şi formularul tipizat de retragere, prezentat în partea B din anexă; i) acolo unde este cazul, informaţia potrivit căreia consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de retragere şi, pentru contractele la distanţă, dacă produsele, prin însăşi natura lor, nu pot fi, în mod normal, returnate prin poştă, costul aferent returnării produselor; j) în cazul în care consumatorul îşi exercită dreptul de retragere după formularea unei cereri în conformitate cu art. 7 alin. (3) sau cu art. 8 alin. (8), informaţia potrivit căreia consumatorul este obligat să achite profesionistului costuri rezonabile, în conformitate cu art. 14 alin. (3); k) în cazul în care dreptul de retragere nu este prevăzut în conformitate cu art. 16, informaţia conform căreia consumatorul nu va beneficia de un drept de retragere sau, după caz, circumstanţele în care consumatorul îşi pierde dreptul de retragere; l) o menţiune referitoare la existenţa unei garanţii legale privind conformitatea produselor; m) acolo unde este cazul, existenţa şi condiţiile de asistenţă după vânzare acordată consumatorului, serviciile prestate după vânzare şi garanţiile comerciale; n) existenţa codurilor de conduită relevante, astfel cum sunt definite în art. 2 lit. f) din Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor, cu modificările ulterioare, şi modalitatea în care pot fi obţinute copii ale acestora, după caz; o) durata contractului, după caz, sau, dacă contractul este încheiat pe durată nedeterminată sau urmează să fie prelungit în mod automat, condiţiile de încetare a contractului, inclusiv penalităţile aplicabile, dacă este cazul; p) acolo unde este cazul, durata minimă de valabilitate a obligaţiilor care îi revin consumatorului conform contractului; q) acolo unde este cazul, existenţa şi condiţiile aferente avansurilor sau altor garanţii financiare care trebuie plătite sau oferite de consumator la cererea profesionistului; r) acolo unde este cazul, funcţionalitatea, inclusiv aplicarea unor măsuri tehnice de protecţie pentru conţinutul digital; s) acolo unde este cazul, orice interoperabilitate relevantă a conţinutului digital cu componentele hardware şi software de care profesionistul are cunoştinţă sau se aşteaptă în mod rezonabil să aibă cunoştinţă; t) acolo unde este cazul, posibilitatea şi modalitatea de a recurge la un mecanism extrajudiciar de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor căruia i se supune profesionistul. (2) Alin. (1) se aplică şi contractelor de furnizare a apei, gazelor naturale sau energiei electrice atunci când acestea nu sunt puse în vânzare într-un volum limitat sau cantitate fixă, a energiei termice şi a conţinuturilor digitale care nu sunt livrate pe un suport material. (3) În cazul unei licitaţii, informaţiile menţionate la alin. (1) lit. b), c) şi d) pot fi înlocuite cu datele echivalente privind adjudecătorul. (4) Informaţiile menţionate la alin. (1) lit. h), i) şi j) pot fi furnizate utilizând formularul tipizat de informare cu privire la retragere prevăzut la partea A din anexa care face parte integrantă din prezenta ordonanţă de urgenţă. Profesionistul respectă cerinţele în materie de informare stabilite la alin. (1) lit. h), i) şi j) dacă a furnizat consumatorului aceste instrucţiuni corect completate. (5) Informaţiile menţionate la alin. (1) fac parte integrantă din contractul la distanţă sau din contractul în afara spaţiilor comerciale şi nu pot fi modificate decât în cazul în care părţile contractante decid altfel în mod explicit. (6) În cazul în care profesionistul nu îndeplineşte cerinţele în materie de informare cu privire la costuri suplimentare, conform celor menţionate la alin. (1) lit. e), sau la costurile aferente returnării produselor, conform celor menţionate la alin. (1) lit. i), consumatorul nu suportă respectivele costuri. (7) Informaţiile contractuale se prezintă în limba română într-o formă accesibilă, astfel încât acestea să fie înţelese cu uşurinţă de consumator, fără a exclude prezentarea acestora şi în alte limbi. (8) Cerinţele în materie de informare prevăzute în prezenta ordonanţă de urgenţă completează cerinţele de informare cuprinse în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii şi libertatea de a furniza servicii în România, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 68/2010, şi în Legea nr. 365/2002 privind comerţul electronic, republicată, cu modificările ulterioare. (9) Fără a aduce atingere alin. (8), dacă o dispoziţie cu privire la conţinutul şi modul în care trebuie furnizate informaţiile din cadrul Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 49/2009, aprobată cu modificări prin Legea nr. 68/2010, respectiv din cadrul Legii nr. 365/2002, republicată, cu modificările ulterioare, contravine unei dispoziţii din prezenta ordonanţă de urgenţă, prevalează dispoziţiile prezentei ordonanţe de urgenţă. (10) Sarcina probei în ceea ce priveşte îndeplinirea cerinţelor în materie de informare stabilite în prezentul capitol revine profesionistului.” 

 

În plus, Art 7 alin 1: 

(1) În cazul contractelor la distanţă, profesionistul transmite informaţiile prevăzute la art. 6 alin. (1) sau pune la dispoziţia consumatorului respectivele informaţii într-un mod adecvat mijlocului de comunicare la distanţă utilizat, folosind un limbaj simplu şi inteligibil. În măsura în care respectiva informaţie este prezentată pe un suport durabil, aceasta trebuie să fie lizibilă. (2) Dacă un contract la distanţă care urmează să fie încheiat prin mijloace electronice obligă consumatorul să plătească, profesionistul aduce la cunoştinţa consumatorului de o manieră clară şi foarte vizibilă, în mod direct, înainte ca acesta să facă comanda, informaţiile prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. a), e), o) şi p). Profesionistul se asigură că, atunci când consumatorul face comanda, acesta din urmă recunoaşte în mod explicit că această comandă implică o obligaţie de a plăti. Dacă pentru a face comanda este necesar să se activeze un buton sau o funcţie similară, butonul sau funcţia similară este etichetat/tă de o manieră lizibilă doar cu menţiunea "comandă ce implică o obligaţie de plată" sau o formulare neambiguă corespunzătoare, care să indice că a face comanda implică obligaţia de a plăti profesionistului. Dacă profesionistul încalcă prevederile prezentului alineat, consumatorul nu are nicio obligaţie în temeiul contractului sau al comenzii. (3) Site-urile comerciale indică clar şi lizibil, cel mai târziu la începutul procesului de formulare a comenzii, dacă se aplică vreo restricţie în ceea ce priveşte livrarea şi care sunt mijloacele de plată acceptate. (4) În cazul în care contractul este încheiat printr-un mijloc de comunicare la distanţă ce permite un spaţiu sau un timp limitat pentru afişarea informaţiei, profesionistul furnizează prin mijlocul de comunicare respectiv, înaintea încheierii contractului, cel puţin informaţiile precontractuale referitoare la principalele caracteristici ale produsului sau serviciului, identitatea profesionistului, preţul total, dreptul la retragere, durata contractului şi, în cazul contractelor pe durată nedeterminată, modalităţile de încetare a contractului, prevăzute la art. 6 alin. (1) lit. a), b), e), h) şi o). Celelalte informaţii menţionate la art. 6 alin. (1) sunt furnizate consumatorului de profesionist într-un mod adecvat, în conformitate cu alin. (1) din prezentul articol. (5) Fără a aduce atingere alin. (4), în cazul în care profesionistul apelează telefonic consumatorul în vederea încheierii unui contract la distanţă, profesionistul îşi declină identitatea la începutul conversaţiei cu consumatorul şi, dacă este cazul, declină identitatea persoanei în numele căreia a efectuat apelul telefonic şi specifică scopul comercial al apelului. (6) În cazul în care urmează să se încheie un contract la distanţă prin intermediul telefonului, profesionistul trebuie să confirme oferta consumatorului, al cărui angajament începe doar după ce acesta a semnat oferta sau după ce şi-a trimis consimţământul scris. Aceste confirmări trebuie făcute pe un suport durabil. (7) Profesionistul transmite consumatorului confirmarea încheierii contractului, pe un suport durabil, într-un termen rezonabil din momentul încheierii contractului la distanţă şi cel târziu la momentul livrării produselor sau înainte de începerea prestării serviciului solicitat. Respectiva confirmare include: a) toate informaţiile menţionate la art. 6 alin. (1), cu excepţia cazului în care profesionistul a transmis deja informaţiile respective consumatorului, pe un suport durabil, înaintea încheierii contractului la distanţă; b) acolo unde este cazul, confirmarea acordului prealabil expres al consumatorului şi acordul în conformitate cu art. 16 lit. m). (8) În cazul în care consumatorul doreşte ca prestarea unor servicii sau furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu sunt puse în vânzare într-un volum limitat ori cantitate fixă, sau de energie termică să înceapă în timpul perioadei de retragere de 14 zile, profesionistul solicită consumatorului să facă o cerere expresă în acest sens. (9) Momentul încheierii contractului la distanţă îl constituie momentul confirmării, pe un suport durabil, de către profesionist a acceptării comenzii transmise de consumator. (10) Prezentul articol nu aduce atingere dispoziţiilor privind încheierea prin mijloace electronice a contractelor şi comenzile prin internet, astfel cum sunt stabilite la art. 7 şi 9 din Legea nr. 365/2002, republicată, cu modificările ulterioare. 

EXPRIMA-TI STILUL UNIC

Carcasele Tattooit iti protejeaza telefonul de accidentele de zi cu zi.

Cu o gama larga de design-uri din care poti alege, la Tattooit este simplu sa-ti protejezi dispozitivul exprimandu-ti stilul personal.

Design-uri in Culori Vibrante  /  Calitate Superioara a Print-ului  /   Protectie Optima si de Durata